Paulo Bellini
Gemaakt met pure passie in Portugal levert Paulo Bellini mannenschoenen van hoge kwaliteit. Dit merk staat als een huis en wat is het dan toch super vet om hierop de vrije hand te krijgen als het om de nieuwe webshop voor de consumentenmarkt gaat!
De juiste mix 🔥
Een compleet merk online in de markt zetten? Kom maar op!
Design
Er is gekozen voor een minimalistische aanpak die het merk eer aan doet. Productfotografie is hierbij natuurlijk essentieel. Veel tijd hebben we dan ook gestoken in het compleet opnieuw fotograferen van deze fantastische collectie.
Marketing
Mediastap gaat zorg dragen voor de complete marketing strategie. Wij zullen alles uit de kast halen om dit merk online tot een succes te maken. Met personalisatie, content-marketing, e-mail marketing, een unieke customer journey en nog veel meer!
Content
We staan met dit merk nog aan het begin van onze reis naar online succes. Toch staat er voor de komende tijd een vette kalender klaar met allerlei content waarvan de man vrolijk wordt. Een goede site is immers slechts de basis!
B2B
Als klap op de vuurpijl heeft Mediastap ook de B2B omgeving van dit merk onder handen genomen en mee gedacht over een nieuw gestroomlijnd proces voor zowel B2B – als B2C klanten.
Tools die we gebruiken voor deze site
Schoenen!
'Shoes Made with pure passion in Portugal'
Het merk Paulo Bellini staat voor herenschoenen van uitstekende kwaliteit, die de laatste trends in de fashion wereld opvolgen. Peter Holtkamp begon de lijn in 2003 vanuit zijn schoenenwinkel in Losser (Overijssel).
Met zijn 30 jaar ervaring in schoeisel staat hij aan de top van kwaliteit, comfort en mode. Deze waarden vertalen zich in het merk, Paulo Bellini.
Paulo Bellini gebruikt alleen de beste leer soorten. Peter reist elk jaar naar Lineapelle in Milaan. Deze beurs brengt de beste Leerfabrikanten van over de hele wereld samen. Via zijn agenten in Portugal heeft hij de mogelijkheid om de de mooiste leersoorten van Italiaanse fabrieken in te kopen.